Reklamačný poriadok
Ako reklamovať tovar
- Ako prvé Vám odporúčame, aby ste nás pred zadaním reklamácie a zaslaním tovaru kontaktovali telefonicky alebo pomocou e-mailovej adresy:
+421 908 262 938
motonine@motonine.sk
- Následne prosíme vyplniť reklamačný protokol, ktorý je k dispozícii na stiahnutie:
„Reklamačný protokol“ –odkaz (príloha - Reklamačný protokol )
- Protokol spolu s tovarom (vrátane príslušenstva) a kópiou dokladu o kúpe (faktúra alebo pokladničný blok) nám zašlite alebo prineste osobne do našej predajne. Tovar dôkladne zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Tovar neposielajte na dobierku.
Adresa predajne:
MTNINE s.r.o.
Železničná 2633/11
934 01 Levice
- O stave a spôsobe vybavenia reklamácie vás budeme informovať.
Ako tovar vrátit
- Tovar môžete do 14 dní od zakúpenia vrátiť. Je potrebné vytlačiť a vyplniť formulár, ktorý je k dispozícii na stiahnutie:
Výmena/vrátenie tovaru – odkaz (príloha - Reklamačný protokol )
- Protokol spolu s tovarom (vrátane príslušenstva) a kópiou dokladu o kúpe (faktúra alebo pokladničný blok) nám zašlite alebo prineste osobne do našej predajne. Tovar dôkladne zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Tovar neposielajte na dobierku.
Adresa predajne:
MTNINE s.r.o.
Železničná 2633/11
934 01 Levice
- Vašu žiadosť spracujeme a vrátime vám nákupnú cenu za tovar.