Registrácia

Obchodné podmienky

Tieto všeobecné obchodné podmienky ("Podmienky") upravujú práva a povinnosti Vás, ako kupujúcich a Nás ako predávajúceho v rámci zmluvných vzťahov uzavretých prostredníctvom E-shopu na webových stránkach https://www.motonine.sk.

Všetky informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov sú obsiahnuté v zásadách spracúvania osobných údajov, ktoré nájdete tu: Ochrana osobných údajov.

Ako určite viete, tak komunikujeme primárne na diaľku. Preto aj pre našu Zmluvu platí, že sú použité prostriedky komunikácie na diaľku, ktoré umožňujú, aby sme sa spolu dohodli bez súčasnej fyzickej prítomnosti Nás a Vás.

Ak niektorá časť Podmienok odporuje tomu, čo sme si spoločne schválili v rámci procesu Vášho nákupu na Našom E-shope, bude mať táto konkrétna dohoda prednosť pred týmito Podmienkami.

  1. NIEKTORÉ DEFINÍCIE

1.1 Cena je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za Tovar;

1.2 Cena za dopravu je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za doručenie Tovaru, a to vrátane ceny za jeho zabalenie;

1.3 Celková cena je súčet Ceny a Ceny za dopravu;

1.4 DPH je daň z pridanej hodnoty podľa platných právnych predpisov;

1.5. E-shop je internetový obchod prevádzkovaný Nami na adrese Železničná ul. 11, 934 01 Levice, na ktorom bude prebiehať nákup Tovaru;

1.6. Faktúra je daňový doklad vystavený v súlade so zákonom o dani z pridanej hodnoty na Celkovú cenu;

1.7. Prevádzkovateľ internetového obchodu https://www.motonine.sk právnymi predpismi označovaná ako predávajúci:

MTNINE s.r.o,

zapísaná v Obchodnom registri vedenom Okresným súdom Nitra oddiel Sro, vložka č. 59390/N

Sídlo a adresa prevádzky: Železničná ul. 11, 934 01 Levice

IČO: 55 201 377

IČ DPH: SK2121900924

E-mail: motonine@motonine.sk

Tel. číslo: +421 908 262 938

1.8. Objednávka je Váš neodvolateľný návrh na uzavretie Zmluvy o kúpe Tovaru s Nami;

1.9. Tovar je všetko, čo môžete nakúpiť na E-shope;

1.10. Užívateľský účet je účet zriadený na základe Vami uvedených údajov, ktorý umožňuje uchovanie zadaných údajov a uchovávanie histórie objednaného Tovaru a uzavretých zmlúv;

1.11. Vy ste osoba nakupujúca na Našom E-shope, právnymi predpismi označovaná ako kupujúci;

1.12. Zmluva je kúpna zmluva dohodnutá na základe riadne vyplnenej Objednávky zaslanej prostredníctvom E-shopu, a je uzavretá vo chvíli, kedy od Nás dostanete potvrdenie Objednávky.

  1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA A POUČENIE

2.1 Kúpa Tovaru je možná:

- cez webové rozhranie E-shopu.

- e-mailovej správy zaslanej na adresu motonine@motonine.sk,

- e-mailovej správy zaslanej cez kontaktný formulár na Stránke, v časti Stránky "Kontakty",

2.2 Pri nákupe Tovaru je Vašou povinnosťou poskytnúť Nám všetky informácie správne a pravdivo. Informácie, ktoré ste Nám poskytli pri objednaní Tovaru budeme teda považovať za správne a pravdivé.

2.3 Na zmluvný vzťah medzi Predávajúcim a Kupujúcim, ktorý nie je spotrebiteľom (§2 ods. 1 písm. a) zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov) sa Článok 6 a 7 Podmienok nepoužije. Právne vzťahy medzi zmluvnými stranami uvedenými v predchádzajúcej vete, ktoré nie sú Podmienkami upravené sa spravujú ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.

  1. UZATVORENIE ZMLUVY

3.1 Zmluva je uzatváraná na diaľku prostredníctvom E-shopu. Odoslaním Objednávky súhlasíte s využitím prostriedkov komunikácie na diaľku. Uzavretím kúpnej zmluvy vzniká záväzkovo právny vzťah medzi Predávajúcim a Kupujúcim.

3.2 K tomu, aby sme mohli Zmluvu uzavrieť, je potrebné, aby ste na E-shope vytvorili návrh Objednávky. V tomto návrhu musia byť uvedené nasledovné údaje:

  1. a) Informácie o nakupovanom Tovare (na E-shope označujete Tovar, o ktorého nákup máte záujem, tlačidlom "Pridať do košíka");
  2. b) Informácie o Cene, Cene za dopravu, DPH, spôsobu platby Celkovej ceny a požadovanom spôsobe doručenia Tovaru; tieto informácie budú zadané v rámci tvorby návrhu Objednávky v rámci používateľského prostredia E-shopu, pričom informácie o Cene, Cene za dopravu, DPH a Celkovej cene budú uvedené automaticky na základe Vami zvoleného Tovaru a spôsobu jeho doručenia;
  3. c) Vaše identifikačné údaje slúžiace k tomu, aby sme mohli doručiť Tovar, najmä v rozsahu meno, priezvisko, doručovacia adresa, telefónne číslo a e-mailová adresa;
  4. d) V prípade Zmluvy, na základe ktorej Vám budeme Tovar dodávať pravidelne a opakovane, tiež informáciu, ako dlho Vám budeme Tovar dodávať.

3.3 V priebehu tvorby návrhu Objednávky môžete až do doby jej vytvorenia údaje meniť a kontrolovať. Po vykonaní kontroly prostredníctvom stlačenia tlačidla "Objednať s povinnosťou platby" Objednávku vytvoríte. Po stlačení tlačidla "Objednať s povinnosťou platby " budú všetky vyplnené informácie odoslané priamo Nám. Odoslaním objednávky zároveň súhlasíte s obchodnými podmienkami a podmienkami ochrany osobných údajov

3.4 Vašu Objednávku Vám v čo najkratšom čase po tom, kedy Nám bude doručená, potvrdíme správou odoslanou na Vašu e-mailovú adresu zadanú v Objednávke. Súčasťou potvrdenia bude zhrnutie Objednávky a tieto Podmienky. Potvrdením Objednávky z našej strany dochádza k uzavretiu Zmluvy medzi Nami a Vami. Podmienky v znení účinnom ku dňu objednania tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy.

3.5 Môžu nastať aj prípady, kedy Vám nebudeme môcť Objednávku potvrdiť. Ide najmä o situácie, kedy Tovar nie je dostupný alebo prípady, kedy objednáte väčší počet kusov Tovaru, než koľko je z našej strany umožnené. Informáciu o maximálnom počte kusov Tovaru Vám však vždy v rámci E-shopu vopred poskytneme a nemala by pre Vás byť teda prekvapivá. V prípade, že nastane akýkoľvek dôvod, pre ktorý nemôžeme Objednávku potvrdiť, budeme Vás kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzavretie Zmluvy v pozmenenej podobe oproti Objednávke. Zmluva je v takom prípade uzavretá vo chvíli, kedy Našu ponuku potvrdíte.

3.6 V prípade, že v rámci E-shopu alebo v návrhu Objednávky bude uvedená zjavne chybná Cena najmä v dôsledku technickej chyby, nie sme povinní Vám Tovar za túto Cenu dodať ani v prípade, kedy ste dostali potvrdenie Objednávky, a teda došlo k uzavretiu Zmluvy. V takejto situácii Vás budeme bezodkladne kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzatvorenie novej Zmluvy v zmenenej podobe oproti Objednávke. Nová Zmluva je v takom prípade uzavretá vo chvíli, kedy Našu ponuku potvrdíte. V prípade, že Našu ponuku nepotvrdíte, sme oprávnení od uzatvorenej Zmluvy odstúpiť. Až udelením Vášho súhlasu s danými zmenami bude objednávka Nami ďalej spracúvaná.

3.7 V prípade, kedy dôjde k uzavretiu Zmluvy, Vám vzniká záväzok  na zaplatenie Celkovej ceny.

3.8 V prípade, že máte zriadený Užívateľský účet, môžete urobiť Objednávku prostredníctvom neho. Aj v takom prípade máte ale povinnosť skontrolovať správnosť, pravdivosť a úplnosť predvyplnených údajov. Spôsob tvorby Objednávky je však totožný, ako v prípade kupujúceho bez Užívateľského účtu, výhodou však je, že nie je potrebné opakovane vyplňovať Vaše identifikačné údaje.

3.9 Všetky ďalšie informácie ohľadom objednávky Vám budú v prípade potreby zasielané na Vašu e-mailovú adresu. Akúkoľvek ďalšiu elektronickú komunikáciu v súvislosti s právami a povinnosťami zmluvných strán zo zmluvy Ste Nám povinný zasielať na e-mailovú adresu motonine@motonine.sk.

3.10 Od zverejnenia tovaru na Stránke Sme ako Predávajúci viazaný podmienkami jeho predaja.

3.11 Zrušenie objednávky

a) Vy ako Kupujúci máte právo zrušiť zadanú objednávku v prípade:

- Ak pri spracúvaní Vašej objednávky zistíme, že objednaný tovar je nedostupný a/alebo termín dodania je odlišný od toho, ktorý je uvedený na Stránke a/alebo sú ceny tovaru a/alebo ceny za prepravu vyššie, ako tie uvedené v Vašej objednávke, máme povinnosť vyžiadať od Vás súhlas s jednotlivými zmenami. Ak so zmenami nebudete súhlasiť, máte právo zrušiť zadanú objednávku aj po jej záväznom akceptovaní. V tomto prípade si neúčtujeme storno poplatok.

- máte právo zrušiť zadanú objednávku po jej záväzom akceptovaní aj bez uvedenia dôvodu až do okamihu, kým tovar nebol zaslaný na Vašu adresu. V tomto prípade si neúčtujeme storno poplatok.

- máte právo zrušiť zadanú objednávku po jej záväzom akceptovaní v prípade, ak Sme si nesplnil svoju povinnosť dodať tovar v dojednanej, vopred dohodnutej alebo dodatočne komunikovanej lehote. V tomto prípade si neúčtujeme storno poplatok.

b) My ako Predávajúci máme právo zrušiť objednávku v prípade, ak:

- nebolo možné jednoznačne určiť príjemcu objednávky (chybne uvedený e-mail, kontakt, neexistujúca adresa, zlé telefónne číslo),

- Kupujúcim uvedené údaje sa javia ako zrejme nesprávne alebo nepravdivé,

- sa Predávajúcemu nepodarí dohodnúť s Kupujúcim na ďalšom postupe v situácii, keď sa objednaný tovar už nevyrába alebo nedodáva, alebo sa výrazne zmenila cena tovaru u dodávateľa,

- si Kupujúci neprevezme objednaný tovar v sídle Predávajúceho do siedmich (7) pracovných dní od prijatia objednávky Predávajúcim (vzťahuje sa na Kupujúceho, ktorý si za spôsob dodania objednaného tovaru zvolil možnosť "osobný odber a platba v hotovosti v predajni").

c) Ak Ste Nám do okamihu zrušenia objednávky už zaplatili sumu za objednávku alebo jej časť, bude Vám táto suma vrátená na účet (alebo na adresu alebo osobne) a to v lehote sedem (14) kalendárnych dní od zrušenia objednávky.

d) Zrušenie objednávky ste povinný vykonať e-mailom zaslaným na adresu motonine@motonine.sk, pričom v e-maily uvediete údaje potrebné na Vašu identifikáciu a identifikáciu Vašej objednávky (predmet správy "Zrušenie objednávky", v texte správy uviesť číslo objednávky a meno zákazníka, dôvod zrušenia objednávky je voliteľný), ktorá je predmetom zrušenia.

  1. UŽIVATEĽSKÝ ÚČET

4.1 Na základe Vašej registrácie v rámci E-shopu môžete pristupovať do svojho Užívateľského účtu.

4.2 Pri registrácii Užívateľského účtu je Vašou povinnosťou uviesť správne a pravdivo všetky zadávané údaje a v prípade zmeny ich aktualizovať.

4.3 Prístup k Užívateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Ohľadom týchto prístupových údajov je Vašou povinnosťou zachovávať mlčanlivosť a nikomu tieto údaje neposkytovať. V prípade, že dôjde k ich zneužitiu, nenesieme za to žiadnu zodpovednosť.

4.4 Užívateľský účet je osobný a nie ste teda oprávnený umožniť jeho využívanie tretími osobami.

4.5 Váš Užívateľský účet môžeme zrušiť, a to najmä v prípade, keď ho dlhšie než 2 roky nevyužívate, či v prípade, kedy porušíte svoje povinnosti podľa Zmluvy.

4.6 Užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia.

  1. CENOVÉ A PLATOBNÉ PODMIENKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA

5.1 Cena je vždy uvedená v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a v Zmluve. V prípade rozporu medzi Cenou uvedenou pri Tovare v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky sa uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, ktorá bude vždy totožná s cenou v Zmluve. V rámci návrhu Objednávky je tiež uvedená Cena za dopravu, prípadne podmienky, kedy je doprava zadarmo.

5.2 Celková cena je uvedená vrátane DPH vrátane všetkých poplatkov stanovených osobitnými právnymi predpismi.

5.3 Platbu Celkovej ceny od Vás budeme požadovať po uzavretí Zmluvy a pred odovzdaním Tovaru. Úhradu Celkovej ceny môžete vykonať nasledujúcimi spôsobmi:

a) Kartou online. V takom prípade prebieha platba cez platobnú bránu Shoptet Pay, pričom platba sa riadi podmienkami tejto platobnej brány, ktoré sú dostupné na adrese: https://www.shoptetpay.com/sk/.

c) Dobierka. V takom prípade dôjde k platbe pri doručení Tovaru a odovzdaní Tovaru. V prípade platby dobierkou je Celková cena splatná pri prevzatí Tovaru.

d) V hotovosti alebo platobnou kartou pri osobnom odbere. V hotovosti alebo platobnou kartou je možné hradiť Tovar v prípade prevzatia v Našej prevádzkarni. V prípade platby v hotovosti alebo platobnou kartou pri osobnom odbere je Celková cena splatná pri prevzatí Tovaru.

5.4 Faktúra bude vystavená v elektronickej podobe po uhradení Celkovej ceny a bude zaslaná na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Objednávke. Faktúra bude tiež fyzicky priložená k Tovaru a dostupná v Užívateľskom účte, ak ho máte zriadený. Faktúra zároveň slúži ako dodací list. Tam, kde je nutný záručný list, bude pribalený. Pri osobnom odbere tovaru v prevádzke Predávajúceho obdrží Kupujúci pokladničný blok.

5.5 Vlastnícke právo k Tovaru na Vás prechádza až potom, čo zaplatíte Celkovú cenu a Tovar prevezmete. Celková cena je zaplatená v okamihu uskutočnenia platby.

5.6 Na základe vlastného uváženia Sme Vám oprávnený poskytnúť zľavu až do výšky 100% ceny nákladov spojených s dodaním tovaru.

  1. DORUČENIE TOVARU, PRECHOD NEBEZPEČENSTVA NÁHODNEJ SKAZY A NÁHODNÉHO ZHORŠENIA PREDMETU KÚPY

6.1 Tovar Vám bude doručený spôsobom podľa Vašej voľby, pričom môžete vyberať z nasledujúcich možností:

- Osobný odber tovaru na Našej prevádzke uvedenej v bode 1.7 týchto VOP;

- Osobný odber na výdajných miestach spoločnosti Parcelshop/Alzabox

- Doručenie prostredníctvom dopravných spoločností SPS v rámci Slovenskej republiky

- Doručenie prostredníctvom dopravných spoločností SPS a UPS v rámci Českej republiky

6.1.1 Osobný odber tovaru

Objednaný tovar si môžete prevziať osobne v sídle Našej prevádzky uvedenej v bode 1.7 týchto VOP. Lehota na prevzatie tovaru Vami je sedem (7) pracovných dní od prijatia objednávky Nami. V predajni je možná platba za objednávku v hotovosti alebo platobnou kartou.

6.1.2 Dodanie tovaru v rámci Slovenskej republiky (SR)

V prípade, že požadujete doručenie objednaného tovaru na poštovú adresu Ste Nám povinný zaplatiť okrem kúpnej ceny aj náklady spojené s dodaním tovaru nasledovne:

a) Osobný odber na výdajných miestach spoločnosti Parcelshop/Alzabox

Cenník (s DPH):

- zásielka s celkovou hmotnosťou do 10 kg – 2,00 € pri platbe vopred kartou online

- zásielka s celkovou hmotnosťou do 10 kg – 3,50 € na dobierku

- doručenie zdarma - 0,00 €: je uplatnené na všetky nákupy nad 100 € a pre zásielky s celkovou hmotnosťou do 10 kg

Cena za dodanie tovaru sa vo Vašej  objednávke neprispôsobuje hmotnosti objednaného tovaru. Z toho dôvodu ak zistíme, že celková hmotnosť zásielky presiahne 10 kg Vás budeme o tejto skutočnosti informovať za účelom navrhnutia alternatívneho spôsobu dodania zásielky. Zároveň budete oboznámený so zmenou ceny za dodanie zásielky, ktorá vznikne zmenou spôsobu dodania zásielky. Bez udelenia Vášho súhlasu so zmenou spôsobu dodania zásielky a zmenou ceny za dodanie zásielky Vám nebude tovar odoslaný.

Doručovanie tovaru na výdajné miesto Parcelshop/Alzabox zabezpečuje prepravná spoločnosť SPS. V prípade zvolenia úhrady za tovar na dobierku, Ste Kúpnu cenu tovaru a náklady spojené s dodaním tovaru povinný uhradiť pri preberaní zásielky na výdajnom mieste Parcelshopu uvedenom vo Vašej objednávke. Spôsob úhrady dobierky – v hotovosti alebo platobnou kartou – podlieha podmienkam konkrétneho výdajného miesta.

Pri zvolení výdajného miesta Alzabox nie je možné zvoliť spôsob platby dobierkou.

b) Doručenie prostredníctvom kuriérskej služby SPS

Cenník (s DPH):

- zásielka s celkovou hmotnosťou do 10 kg - 5,00 € pri platbe vopred kartou online

- zásielka s celkovou hmotnosťou do 10 kg - 6,50 € na dobierku

- doručenie zdarma - 0,00 €: je uplatnené na všetky nákupy nad 100 € a pre zásielky s celkovou hmotnosťou do 10 kg

Cena za dodanie tovaru sa vo Vašej  objednávke neprispôsobuje hmotnosti objednaného tovaru. Z toho dôvodu ak zistíme, že celková hmotnosť zásielky presiahne 10 kg Vás budeme o tejto skutočnosti informovať za účelom navrhnutia alternatívneho spôsobu dodania zásielky. Zároveň budete oboznámený so zmenou ceny za dodanie zásielky, ktorá vznikne zmenou spôsobu dodania zásielky. Bez udelenia Vášho súhlasu so zmenou spôsobu dodania zásielky a zmenou ceny za dodanie zásielky Vám nebude tovar odoslaný.

6.1.3 Dodanie tovaru v rámci Českej republiky (ČR)

V prípade, že požadujete doručenie objednaného tovaru na poštovú adresu v Českej republike Ste Nám povinný zaplatiť okrem kúpnej ceny aj náklady spojené s dodaním tovaru nasledovne:

a) Doručenie prostredníctvom dopravných spoločností SPS a UPS – platba prevodom na účet

Cenník (s DPH):

- zásielka s celkovou hmotnosťou do 10 kg – 14,00 €

Pri zásielke s hmotnosťou nad 10 kg alebo nadrozmernej zásielke je doručenie tovaru Kupujúcemu do Českej republiky možné po vzájomnej dohode medzi Predávajúcim a Kupujúcim. Cenu, spôsob dodania tovaru a spôsob platby určíme v závislosti od druhu a hmotnosti objednaného tovaru, pričom Vás budeme o týchto skutočnostiach informovať za účelom vyžiadania súhlasu. Bez udelenia Vášho súhlasu s týmito skutočnosťami Vám nebude odoslaný.

Doručovanie tovaru prebieha prostredníctvom kuriérskej spoločnosti UPS. Kúpnu cenu tovaru a náklady spojené s dodaním tovaru Ste povinný uhradiť vopred prevodom na náš účet. Kupujúci tak urobí na základe zálohovej faktúry (vystavenej v mene EUR), ktorú obdrží od Predávajúceho po vytvorení objednávky. Zásielka bude Kupujúcemu odoslaná až po pripísaní úhrady (zálohy) na účet Predávajúceho.

6.2 V individuálnych prípadoch si vyhradzujeme právo zvoliť doručovateľa pre zásielku alebo účtovať inú cenu za prepravu aká je uvedená v Článku 6.1 Podmienok. Rovnako si vyhradzujeme právo v individuálnych prípadoch nezaslať objednaný tovaru Kupujúcemu na dobierku, ale ako balík so zálohovou platbou vopred. V prípade individuálneho posúdenia zásielky budete Nami informovaný vopred a až po Vašom súhlase so zmenou spôsobu prepravy a/alebo ceny prepravy a/alebo spôsobu platby, Vám bude tovar odoslaný.

6.3 Tovar sme Vám povinní doručiť v lehote najneskôr do 30 dní. Lehota na dodanie tovaru začína plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola uzavretá zmluva. Pri plnení Zmluvy môžu nastať také skutočnosti, ktoré budú mať vplyv na termín doručenia Vami objednaného Tovaru. O zmene termínu doručenia a o novom predpokladanom termíne doručenia objednaného Tovaru Vás budeme e-mailom bezodkladne informovať, pričom Vaše právo odstúpiť od Zmluvy týmto nie je dotknuté. Súčasťou Nášho oznámenia o novom termíne doručenia Tovaru je aj Naša žiadosť adresovaná Vám na vyjadrenie, či trváte na dodaní Vami objednaného Tovaru v novom termíne. V prípade osobného odberu na prevádzke Vás vždy o možnosti vyzdvihnutia Tovaru budeme informovať prostredníctvom e-mailu.

6.4 Pri preberaní Tovaru od dopravcu je Vašou povinnosťou skontrolovať neporušenosť obalu Tovaru a v prípade akéhokoľvek poškodenia túto skutočnosť bezodkladne oznámiť dopravcovi a Nám. V prípade, že došlo k poškodeniu obalu, ktoré svedčí o neoprávnenej manipulácii a vstupu do zásielky, nie je Vašou povinnosťou Tovar od dopravcu prevziať.

V prípade zistenia poškodenia tovaru pri jeho prevzatí Kupujúcim sa odporúča ihneď vyhotoviť s dopravcom záznam o rozsahu a povahe poškodenia tovaru, ktorého správnosť potvrdí dopravca. Na základe takto vyhotoveného záznamu doručeného Predávajúcemu môže Predávajúci po uzavretí škodovej udalosti s dopravcom poskytnúť odstránenie nedostatku tovaru, zľavu na tovar alebo v prípade neodstrániteľných chýb tovaru dodať Kupujúcemu nový tovar.

6.5 Pri prevzatí tovaru Ste ďalej povinný skontrolovať, či obsah balíka množstvom a svojou povahou zodpovedá jeho objednávke a či tovar neobsahuje zjavné vady. V prípade nesúladu dodaného tovaru s objednávkou alebo v prípade existencie zjavných vád tovaru je Ste povinný Nám a dopravcovi túto skutočnosť oznámiť a dopravcovi bez zbytočného odkladu, najneskôr však do troch (3) pracovných dní odo dňa doručenia tovaru.  Nasledujúci pracovný deň po oznámení vzniku škody spíše zástupca dopravcu s Vami zápis o škode. Po obdržaní zápisu o škode Ste oprávnený uplatňovať vady tovaru spôsobné jeho poškodením alebo čiastočnou stratou u Nás.

6.6 Tovar ste povinný prevziať v dohodnutom mieste a čase. Ak si doručovaný Tovar neprevezmete podľa predchádzajúcej vety, e-mailom Vám oznámime, kde si môžete Tovar prevziať, vrátane lehoty na jeho prevzatie alebo Vám Tovar na základe Vašej písomnej žiadosti zaslanej najneskôr do 14 dní od kedy ste si mali Tovar prevziať, opätovne doručíme, pričom sa zaväzujete nám uhradiť všetky náklady spojené s opätovným doručením Tovaru. V prípade, kedy porušíte svoju povinnosť prevziať Tovar, s výnimkou prípadov podľa čl. 6.4 týchto Podmienok, nemá to za následok porušenie Našej povinnosti Vám Tovar doručiť. Zároveň to, že Tovar neprevezmete, nie je odstúpenie od Zmluvy medzi Nami a Vami. Ak Tovar neprevezmete ani v dodatočnej lehote, vzniká Nám právo od Zmluvy odstúpiť z dôvodu Vášho podstatného porušenia Zmluvy. Ak sa rozhodneme predmetné právo vykonať, je odstúpenie účinné v deň, kedy Vám toto odstúpenie doručíme. Odstúpenie od Zmluvy nemá vplyv na nárok na náhradu vzniknutej škody v sume skutočných nákladov na pokus o doručenie Tovaru, prípadne ďalšieho nároku na náhradu škody, ak vznikne.

6.7 Ak je z dôvodov vzniknutých na Vašej strane Tovar doručovaný opakovane alebo iným spôsobom, než bolo v Zmluve dohodnuté, je Vašou povinnosťou nahradiť Nám náklady s týmto opakovaným doručením spojené. Platobné údaje pre zaplatenie týchto nákladov Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve a sú splatné do 14 dní od doručenia e-mailu.

6.8 Po doručení tovaru do sídla Našej prevádzky dodávateľom Vám bez zbytočného odkladu túto skutočnosť oznámime a navrhneme deň a čas, v ktorom bude tovar odovzdaný alebo expedovaný.

6.9 Pri doručení objednaného tovaru na výdajné miesto Parcelshop ste povinný vyzdvihnúť si zásielku v lehote do 7 kalendárnych dní odo dňa doručenia zásielky na výdajné miesto. Pri doručení objednaného tovaru na výdajné miesto Alzabox ste povinný vyzdvihnúť si zásielku v lehote do 48 hodín odo dňa doručenia zásielky na výdajné miesto. O doručení zásielky na výdajné miesto budete informovaný sms správou a/alebo e-mailom.

6.10 Nebezpečie škody na Tovare na Vás prechádza v okamihu, keď ho prevezmete. V prípade, keď Tovar neprevezmete, s výnimkou prípadov podľa bodu 6.4 týchto Podmienok, prechádza na Vás nebezpečenstvo náhodnej skazy a náhodného zhoršenia Tovaru v okamihu, kedy ste mali možnosť ho prevziať, ale z dôvodov na Vašej strane k prevzatiu nedošlo. Prechod nebezpečenstva náhodnej skazy a náhodného zhoršenia Tovaru pre Vás znamená, že od tohto okamihu nesiete všetky dôsledky spojené so stratou, zničením, poškodením či akýmkoľvek znehodnotením Tovaru.

  1. PRÁVA ZO ZODPOVEDNOSTI ZA VADY

ZÁRUKA, REKLAMÁCIA, SERVIS

7.1 Úvodné ustanovenie k zodpovednosti za vady

7.1.1 Zaväzujeme sa, že Vám Tovar dodáme v požadovanej kvalite, množstve a bez vád.

7.1.3 Všeobecná záručná doba je 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť od momentu prevzatia Tovaru z Vašej strany.

7.1.4 Ak dôjde k výmene Tovaru, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia nového Tovaru z Vašej strany.

7.1.5 Vaše práva zo zodpovednosti za vady Tovaru, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak ich neuplatníte v záručnej dobe.  

7.2 Zaručujeme, že v dobe prechodu nebezpečenstva náhodnej skazy a náhodného zhoršenia Tovaru podľa čl. 7 Podmienok je Tovar bez vád, najmä, že:

a) má vlastnosti, ktoré sme si s Vami dohodli, a pokiaľ neboli výslovne dohodnuté, potom také, ktoré sme pri popise Tovaru uviedli, prípadne také, ktoré možno vzhľadom na povahu Tovaru očakávať;

b) je vhodný na účely, ktoré sme uviedli alebo na účely, ktoré sú pre Tovar tohto typu obvyklé;

c) zodpovedá akosti alebo vyhotoveniu dohodnutej vzorky, ak bola kvalita alebo vyhotovenie stanovené podľa vzorky;

d) je v zodpovedajúcom množstve a hmotnosti;

e) spĺňa požiadavky na neho kladené osobitnými právnymi predpismi;

f) nie je zaťažené právami tretích strán.

7.3 Podmienky uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady (reklamácie)

7.3.1 Ak je Vám Tovar doručený v porušenom alebo poškodenom obale alebo je zásielka zjavne príliš ľahká, žiadame Vás, aby ste takýto Tovar od dopravnej spoločnosti nepreberali a aby ste nám túto skutočnosť bezodkladne oznámili na telefónnom čísle +421 908 262 938 alebo e-mailom na motonine@motonine.sk. V prípade zistenia zjavných vád (napr. mechanického poškodenia) ste povinný postupovať podľa bodu 6.5 a bez zbytočného odkladu uplatniť reklamáciu spôsobom podľa bodu 7.4.1. nižšie. Na neskoršie uplatnenú reklamáciu z dôvodu zjavných vád na Tovare, vrátane vady spočívajúcej v neúplnosti Tovaru, nebudeme prihliadať.

7.3.2 Právo zo zodpovednosti za iné vady (skryté vady), ste povinný uplatniť spôsobom podľa bodu 7.4.1. nižšie bez zbytočného odkladu po tom, čo ste vadu na Tovare zistili, najneskôr však do uplynutia záručnej doby.

7.3.3 Záruka sa nevzťahuje na vady tovaru spôsobené jeho užívaním v rozpore s účelom používania alebo pokynmi uvedenými v návode na použitie, mechanickým poškodením, vystavením tovaru nebezpečným následkom tepelného a/alebo elektromagnetického žiarenia, pôsobením poveternostných vplyvov a vplyvov okolia (vlhkosť, prašnosť, priame slnečné žiarenie, vibrácie) a neoprávnenými zásahmi do tovaru.

7.3.4 Nie ste oprávnený uplatniť si právo zo zodpovednosti za vadu v prípade, ak ste o vade vedeli pred prevzatím Tovaru, resp. sme Vás na ňu upozornili alebo Vám z toho dôvodu bola poskytnutá primeraná zľava z Ceny Tovaru.

7.4 Uplatnenie práva zo zodpovednosti za škodu (reklamácie)

7.4.1 V prípade, že bude mať Tovar vadu, môžete Nám takú vadu oznámiť a uplatniť práva zo zodpovednosti za vady (teda Tovar reklamovať) zaslaním e-mailu, či listu poštou na Naše adresy uvedené na Stránke v časti „Kontakty“, prípadne osobne na Našej prevádzkarni. Pre reklamáciu môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z Našej strany, ktorý tvorí je možné stiahnuť cez nasledovný odkaz: "Reklamačný protokol“.

7.4.2 Vo Vašom oznámení, ktorým si uplatňujete reklamáciu uveďte predovšetkým popis vady Tovaru a Vaše identifikačné údaje, vrátane e-mailu, na ktorý mate záujem dostať vyrozumenie o spôsobe vybavenia reklamácie, a tiež uveďte, ktorý z nárokov zo zodpovednosti za vady, špecifikovaných v bode 7.5.4. až 7.5.8., si uplatňujete.

7.4.3 Pri uplatnení reklamácie nám predložte aj doklad o kúpe Tovaru (faktúru/pokladničný blok), záručný list (ak bol súčasťou tovaru) a to za účelom preukázania jeho kúpy u Nás, inak nie sme povinní Vašu reklamáciu uznať.

7.4.4 Za deň začatia reklamačného konania považujeme deň doručenia vadného Tovaru spolu s príslušnými dokladmi (podľa bodu 7.4.3). V prípade, ak je Vaše podanie, ktorým si uplatňujete reklamáciu, neúplné (najmä nečitateľné, nejasné, nezrozumiteľné, neobsahuje požadované dokumenty a pod.), písomne, najmä e-mailom si od Vás vyžiadame doplnenie podanej reklamácie. V tomto prípade reklamačné konanie začína v deň doručenia Vášho doplneného podania.

7.4.5 Ak nedoplníte podanú reklamáciu v zmysle bodu 7.4.4. tohto článku bez zbytočného odkladu, najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia Našej výzvy podľa bodu 7.4.4 tohto článku, budeme považovať Vaše podanie za neopodstatnené.

7.4.6 Kupujúci je povinný odovzdať tovar spolu s príslušenstvom. V prípade zasielania tovaru sa odporúča aby Ste  uskutočnil všetky úkony potrebné na ochranu tovaru pred poškodením počas prepravy (poistenie zásielky). Tovar zaslaný na dobierku Predávajúci nepreberá.

7.5 Vybavenie reklamácie

7.5.1 Na základe Vášho rozhodnutia, ktoré z práv podľa § 622 a § 623 zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) (špecifikovaných v bode 7.5.4. až 7.5.8.) uplatňujete, určíme spôsob vybavenia reklamácie bezodkladne odo dňa uplatnenia Vašej reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu Tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia Vašej reklamácie.

7.5.2 Po určení spôsobu vybavenia reklamácie, reklamáciu vybavíme ihneď, v odôvodnených prípadoch môžeme reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie máte právo od Zmluvy odstúpiť alebo máte právo na výmenu Tovaru za nový tovar, ak je to možné.

7.5.3 O vybavení reklamácie sme povinní Vám vydať písomný doklad, a to najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie a o jej vybavení Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu. V prípade, ak bude reklamácia uznaná, zašleme Vám opravený Tovar alebo Tovar vymeníme za nový tovar alebo Vám vrátime zaplatenú Cenu Tovaru, ak sa nedohodneme inak.

7.5.4 Ak ide o vadu, ktorú môžeme odstrániť, máte právo, aby bola vada bezplatne, včas a riadne odstránená. Vadu Tovaru odstránime bez zbytočného odkladu.

7.5.5 Namiesto odstránenia vady môžete požadovať výmenu Tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti Tovaru, výmenu tejto súčasti, a to v prípadoch ak Nám tým nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na Cenu Tovaru alebo závažnosť vady.

7.5.6 Namiesto odstránenia vady Tovaru môžeme vždy vymeniť vadný Tovar za bezvadný, ak Vám to nespôsobí závažné ťažkosti.

7.5.7 Ak ide o vadu Tovaru, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby ste Tovar mohli riadne užívať ako tovar bez vady, máte právo na výmenu Tovaru alebo máte právo od Zmluvy odstúpiť. Tie isté práva Vám prislúchajú, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale nemôžete pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád Tovar riadne užívať.

7.5.8 Ak ide o iné neodstrániteľné vady alebo výmena tovaru nie je možná, sme oprávnený pristúpiť k zrušeniu zmluvy vystavením dobropisu Kupujúcemu vo výške kúpnej ceny tovaru v deň vzniku zmluvy. Touto kúpnou cenou sa rozumie cena uhradená za tovar v čase jeho nákupu Kupujúcim. Voľba ohľadne spôsobu vybavenia reklamácie podľa tohto odstavca prislúcha Nám ako Predávajúcemu.

7.5.9 Reklamáciu vybavíme odovzdaním opraveného Tovaru, výmenou Tovaru, vrátením Ceny Tovaru, vyplatením primeranej zľavy z Ceny Tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia (Tovaru) alebo odôvodneným zamietnutím reklamácie.

7.6 Ak ustanovíme pre konkrétny typ tovaru podnikateľa určeného na odstraňovanie vád tovaru počas záručnej doby, Ste povinný reklamovať vady tovaru u určeného podnikateľa.

7.7 Uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady a reklamácia Tovaru sa riadi ustanovením § 619 a nasl. Občianskeho zákonníka, zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa“), a zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“).

7.8 Ak si uplatníte reklamáciu Tovaru:

a) počas prvých 12 mesiacov od kúpy Tovaru, môžeme Vašu reklamáciu zamietnuť len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia od Vás nebudeme vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením. Kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie Vám poskytneme najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie;

b) po 12 mesiacoch od kúpy a takúto reklamáciu sme zamietli, v doklade o vybavení reklamácie uvedieme, komu môžete zaslať Tovar na odborné posúdenie. Ak zašlete Tovar na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znášame My bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak preukážete odborným posúdením Našu zodpovednosť za vadu Tovaru, môžete si reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Sme povinní Vám uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.

7.9 Pokiaľ zistíme (testovaním), že reklamovaný výrobok nie je chybný alebo nespĺňa kritériá výrobcu pre záručnú reklamáciu, považuje sa reklamácia za neoprávnenú a reklamovaný výrobok Vám bude vrátený.

  1. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

8.1 K odstúpeniu od Zmluvy, teda k ukončeniu zmluvného vzťahu medzi Nami a Vami od jeho začiatku, môže dôjsť z dôvodov a spôsobmi uvedenými v tomto článku, prípadne v ďalších ustanoveniach Podmienok, v ktorých je možnosť odstúpenia výslovne uvedená.

8.2 V prípade, že ste spotrebiteľ, teda osoba kupujúca Tovar mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti, máte v súlade s ustanovením § 7 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku právo odstúpiť od Zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní odo dňa prevzatia Tovaru. V prípade, že sme uzavreli Zmluvu, ktorej predmetom je niekoľko druhov Tovaru alebo dodanie niekoľkých častí Tovaru, začína táto lehota plynúť až dňom dodania poslednej časti Tovaru, a v prípade, že sme uzavreli Zmluvu, na základe ktorej Vám budeme Tovar dodávať pravidelne a opakovane, začína plynúť dňom dodania prvej dodávky. Od Zmluvy môžete odstúpiť doručením formuláru o odstúpení od zmluvy akýmkoľvek preukázateľným spôsobom (najmä zaslaním e-mailu - vyplnený, podpísaný a naskenovaný formulár alebo v listinnej podobe na Našu adresu uvedenú na Stránke v časti „Kontakty“). V prípade naskenovaného formuláru je potrebné, aby ste Nám odovzdali/zaslali originál formuláru v listinnej podobe spolu s tovarom). Pre odstúpenie môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z Našej strany, ktorý je možné stiahnuť cez nasledovný odkaz: "Odstúpenie od zmluvy (Výmena/vrátenie tovaru)".

8.4 Lehota na odstúpenie podľa bodu 8.2 Podmienok sa považuje za zachovanú, ak Nám v jej priebehu odošlete oznámenie, že od Zmluvy odstupujete.

8.5 V prípade odstúpenia od Zmluvy a zaslania formuláru o odstúpení od zmluvy a doručenia tovaru (zaslaním alebo prinesením na adresu Našej prevádzky), ktorý nie je použitý, poškodený alebo neúplný, Vám bude Cena vrátená bezhotovostným prevodom do 14 dní odo dňa účinnosti odstúpenia na účet, z ktorého bola pripísaná, prípadne na účet zvolený v odstúpení od Zmluvy. Suma však nebude vrátená skôr, než Nám Tovar vrátite či preukážete, že došlo k jeho zaslaniu späť Nám. V prípade, že Nám doručíte tovar osobne v miestne prevádzky, vrátime Vám už zaplatenú kúpnu cenu za tovar v hotovosti pri prevzatí tovaru. Pri zasielaní tovaru sa Kupujúcemu odporúča vo vlastnom záujme tovar poistiť. Tovar zaslaný na dobierku Predávajúci nepreberá.

8.6 V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa čl. 2 Podmienok ste povinní v lehote do 14 dní od odstúpenia Nám Tovar zaslať, odovzdať Tovar Nám alebo Nám poverenej osobe na prevzatie Tovaru na Našej prevádzke, pričom nesiete náklady na vrátenie Tovaru k Nám. To neplatí ak sa dohodneme, že si Tovar vyzdvihneme osobne alebo prostredníctvom Nami poverenej osoby. Lehota je zachovaná, ak bol Tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.

8.7 Za škodu zodpovedáte v prípadoch, kedy bude Tovar poškodený v dôsledku Vášho nakladania s ním inak, než je nutné s ním nakladať s ohľadom na jeho povahu a vlastnosti. Spôsobenú škodu Vám v takom prípade vyúčtujeme potom, čo Nám Tovar bude vrátený a splatnosť vyúčtovanej čiastky je 14 dní.

8.8 My sme oprávnení odstúpiť od Zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti Tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ Tovaru dohodnutého v Zmluve prerušil výrobu alebo vykonal závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia Našich povinností zo Zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého Nášho úsilia, ktoré možno od Nás spravodlivo požadovať, nie sme schopní Vám Tovar dodať v lehote určenej týmito Podmienkami. V týchto prípadoch sme povinní Vás o tejto skutočnosti bez zbytočného odkladu informovať a vrátiť Vám už uhradenú Celkovú cenu za Tovar, a to v lehote 14 dní od dňa oznámenia o odstúpení od Zmluvy. Uhradenú Celkovú cenu za Tovar Vám vrátime rovnakým spôsobom akým ste Celkovú cenu uhradil Vy, pričom tým nie je dotknuté právo sa s Vami dohodnúť na inom spôsobe vrátenia platby, ak v súvislosti s tým Vám nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky.

  1. PODÁVANIE PODNETOV A SŤAŽNOSTÍ

9.1 Ako spotrebiteľ ste oprávnení podávať podnety a sťažnosti písomne, a to prostredníctvom e-mailu na: motonine@motonine.sk

9.2 O posúdení podnetu alebo sťažnosti Vás budeme informovať e-mailom zaslaným na Váš e-mail.

9.3 Orgán dozoru je:

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)

Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj

Staničná 9, 949 01 Nitra

odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa

tel. č.: 037/7720001

fax č.: 037/7720024

9.4 Podnet na vykonanie kontroly, ak nie ste spokojní s vybavením Vášho podnetu alebo sťažnosti môžete podať aj elektronicky prostredníctvom platformy dostupnej na webovej stránke https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi.

  1. ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPORU SO SPOTREBITEĽMI

10.1 Máte právo obrátiť sa na Nás so žiadosťou o nápravu, a to prostredníctvom e-mailu zaslaného na: motonine@motonine.sk, ak nie ste spokojní so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu alebo ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva. Ak odpovieme na Vašu žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania, máte právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len „Subjekt“) podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o alternatívnom riešení sporov“).

10.2 Subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa § 3 Zákona o alternatívnom riešení sporov a ich zoznam je zverejnený na stránke Ministerstva hospodárstva SR. https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.

10.3 Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa § 12 Zákona o alternatívnom riešení sporov prostredníctvom formulára, ktorý je dostupný online na webových stránkach SOI na adrese https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov/formular-pre-podanie-navrhu-na-zacatie-ars.soi.

10.4 Formou ARS môžu byť riešené iba spory vyplývajúce zo zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom a spory s touto zmluvou súvisiace, s výnimkou sporov podľa ust. § 1 ods. 4 zákona č. 391/2015 Z.z. a sporov, ktorých hodnota nepresahuje 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie ARS, maximálne však do výšky 5 EUR s DPH. Ak sú na ARS príslušné viaceré subjekty, právo voľby, ktorému z nich podá návrh, má spotrebiteľ.

10.5 Ďalej máte právo začať mimosúdne riešenie sporov online prostredníctvom platformy ODR dostupnej na webovej stránke https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/sk/IP_16_297, https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK.

  1. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

11.1 Všetku písomnú korešpondenciu si s Vami budeme doručovať elektronickou poštou. Naša e-mailová adresa je uvedená v bode 1.7 týchto VOP alebo na Stránke, v časti Stránky "Kontakty". My budeme doručovať korešpondenciu na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve, v Užívateľskom účte alebo prostredníctvom ktorej ste nás kontaktovali.

11.2 Zmluvu je možné meniť len na základe našej písomnej dohody. My sme však oprávnení zmeniť a doplniť tieto Podmienky, táto zmena sa však nedotkne už uzatvorených Zmlúv, ale len Zmlúv, ktoré budú uzavreté po účinnosti tejto zmeny.

11.3 V prípade vyššej moci alebo udalostí, ktoré nemožno predvídať (prírodná katastrofa, pandémia, prevádzkové poruchy, výpadky subdodávateľov a pod.), nenesieme zodpovednosť za škodu spôsobenú v dôsledku alebo súvislosti s prípadmi vyššej moci alebo nepredvídateľnými udalosťami, a ak tento stav trvá po dobu dlhšiu ako 10 dní, máme My aj Vy právo od Zmluvy odstúpiť.

11.4 Formulár na odstúpenie od zmluvy a reklamáciu tovaru je možné stiahnuť cez nasledovný odkaz: "Odstúpenie od zmluvy (Výmena/vrátenie tovaru)".

11.5 Zmluva vrátane Podmienok je archivovaná v elektronickej podobe u Nás, ale nie je Vám prístupná. Vždy však tieto Podmienky a potvrdenia Objednávky so zhrnutím Objednávky dostanete e-mailom a budete teda mať vždy prístup k Zmluve aj bez Našej súčinnosti. Odporúčame vždy potvrdenie Objednávky a Podmienky uložiť.

11.7 Tieto Podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom ich zverejnenia na Stránke a rušia predchádzajúce znenia Podmienok.

11.8 Zmluvný vzťah medzi zmluvnými stranami je uzavretý podľa platného práva Slovenskej republiky. Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť voči Kupujúcemu odoslaním elektronickej objednávky Kupujúcim. Kupujúci zaslaním objednávky potvrdzuje, že sa s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami oboznámil.

11.9 Ako Kupujúci sa zaväzujete nepoškodzovať Naše dobré obchodné meno ako Predávajúceho.

11.10 Zaslaním objednávky Nám poskytujete súhlas na spracúvanie Vašich osobných údajov pre účely plnenia práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvy a pre účely poskytovania informácií o produktoch a službách. Tento súhlas Ste oprávnený kedykoľvek odvolať.

11.11 Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť 1.3.2024.

Diskusia (0)

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole: